marți, 16 septembrie 2014

Copiii grozavi pe care ii avem langa noi! Un BRAVO mare pentru 5 copii harnici!

Aseara am ajuns in parcul de joaca pentru cei mici impreuna cu cei doi copii ai mei, la joaca. Ce-am gasit in parcul acela e putin spus DEZASTRU: hartii de la materiale promotionale peste tot, sticle goale, ambalaje de seminte, pachete goale de tigari, servetele folosite si chiar si o pereche de sosete barbatesti...
Am uitat sa spun: vorbesc de un parc de joaca din spatele unor blocuri in care, de exemplu aseara, erau adunati mai mult de 10 copii intre 3 si 12 ani. Si cateva mamici.
Nu mi-am propus sa fac pe regina gunoaielor si mama curateniei, insa copiii au fost peste asteptarile mele cu mult: i-am strans pe cativa din ei si i-am intrebat daca le place sa se joace intr-un parc curat si daca ma pot ajuta sa facem curatenie. Fireste, cativa mi-au spus - si pe buna dreptate - ca nu ei fac toata mizeria asta tot timpul, ca sunt altii mai mari si niste tigani care vin tot timpul acolo si fac un dezastru. In regula, dar noi, pentru ca vrem ca NOI sa ne simtim bine, si nu neaparat pentru altii, vom face curat, nu? Altii au spus ca se murdaresc pe maini - si aveau dreptate, si nu ne-au ajutat decat din priviri. Doua mamici de toata lauda s-au prins si ele in joc. Doi copii au dat fuga pe acasa, au adus un sac de gunoi si o punga pe care le-am umplut imediat cu gunoaie si pe care le-am golit de mai multe ori. La sfarsit, adica doar dupa 15-20 minute aveam un parc fara gunoaie! Extraordinar, nu?
La final am avut o sedinta de sters pe maini cu servetelele umede pe care le-am avut prin geanta.
Multumim tuturor copiilor si celor doua mamici dar si celorlalti copii care, chiar daca nu ne-au ajutat, au supervizat curiosi cum decurg lucrurile si s-au bucurat alaturi de noi la sfarsit.
Imi pare rau ca nu am facut o fotografie inainte si una dupa, dar poti vedea ca am lasat curat si ca gunoaiele (o parte din ele, de fapt), erau in pungi deja.
Schimbarea vine din fiecare si de noi depinde cum vrem sa traim!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te invit sa ne scrii parerea ta.