vineri, 9 martie 2012

Concursul "Prietena Ta" s-a incheiat pe 4 Martie.

 Incepand de pe 1 Martie pana pe 4 Martie am avut CONCURS! Pentru a castiga pernuta pentru dormit, trebuia sa fii fan ai paginii Perne Gravide si sa dai LIKE si SHARE la aceasta fotografie. Concursul s-a incheiat pe 4 Martie (Duminca), la ora 18:00. Castigatoarea a fost aleasa cu ajutorul siteului www.random.org

Intr-un final am gasit-o si pe Ancuta care, intre timp, a primit perna. Ne-a povestit ca ii place, dar de folosit o foloseste mai ales "Mamaruta" ei - nu am povestit, dar Ancuta are o fetita cat un ghemotoc :).

Un comentariu:

  1. Eu sunt fericita castigatoare a concursului :), nu mi-a venit sa cred cand am primit mesajul Iulianei, pentru ca n-am mai castigat un concurs de cand eram in scoala, desi am mai participat; nici nu credeam ca se mai fac "serios". Sunt super incantata de perinita cea vesela de care ne bucuram cu totii, in special Mara, fetita mea de 10 luni, care o adora si o tine de mana :). Daca as fi avut-o si cand eram insarcinata...
    O recomand cu caldura!
    Ancuta Ciortan

    RăspundețiȘtergere

Te invit sa ne scrii parerea ta.