joi, 14 februarie 2013

Sarcina pe saptamani - 40, un numar magic!

40 de saptamani de sarcina
Tocmai ma gandeam la ce asocieri se mai fac cu numarul 40: 40 de mucenici mi-a venit primul. Dar cu 9 luni? 9 e tot o cifra magica, 3 la patrat... 9 = noua, adica o viata noua!
Trecand peste simbolistici - aceasta este perioada cea mai incaracta de simboluri pentru femeie, cautam in orice o semnificatie, un semn - am sa va prezint, pe rand, cateva aspeste din saptamanile de sarcina pe care le-am experimentat si eu nu prea de mult. Si de care mi-e cam dor, deci cred ca am sa mai fac o incercare :).
Sarcina pe saptamani: gasesti o gramada de articole, care mai de care mai detaliate, stiintific explicate si mai elaborate. Trebuie de la inceput sa stii ca nicio sarcina nu seamna cu cealalta, nici macar pentu aceeasi mama, daramite pentru persoane diferite. Cel mai important lucru: URMEAZA-TI INSTINCTELE, ai incredere in tine si vei sti cu siguranta cum si ce sa faci. Enjoy the ride!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te invit sa ne scrii parerea ta.