joi, 20 septembrie 2012

O poveste despre o fetita de 4 luni si o... perna

O poveste despre o fetita de 4 luni si o... perna
perna pentru gravide transformata in perna suport pentru bebelusMa suna ieri o mamica: "doamna, ajutati-ma! fetita mea de 4 luni nu vrea sa doarma deloc daca simte ca nu e imbratisata cumva. Am avut niste perne intre care o puneam dupa ce-o adormeam, dar se foieste si iese dintre ele sau le imprastie si atunci se trezeste. Puteti face asa ceva?".
Stau si ma gandesc: perna Bastonas... NU. Perna Cornulet... parca-parca. Hai sa-i facem mamicii cu fetita cea smecheruta o perna speciala: o perna in forma de C, mai lata si mai moale, ca un costei, numai bun pentru simpaticuta noastra. I-am pus snur aproape de capete si i-am trimis-o.
Maine o primeste, de-abia astept sa-mi spuna ce parere a avut si fetita :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Te invit sa ne scrii parerea ta.